17/12-07

Idag började dagen väldigt bra med sovmorgon och allt =) Tyvärr blev den sämre under dagen då jag mådde jätte dåligt under eftermiddagen tills snälla Sara kom o räddade mej med ipren. Tog bara drygt en timme innan jag mådde lite bättre.. Fattar inte varför d måste ta sån tid?! Sedan precis innan stängning får vi dagens första kund (?!) och då krånglar skrivaren självklart. Detta gjorde att jag var tvungen att göra ett manuellt avtal, får en del extra arbete imorn och gjorde även så att jag missade bussen. Tack.
    Vi jobbar ju till 20.00 hela veckan också. Egentligen e d ju inte så himla jobbigt. När jag jobbade på Telenor Xpress så jobbade vi ju 10.00 - 20.00 varje dag och jobbade 11 dagar och var ledig 3. Men nu när man e van att sluta tidigare så känns d jobbigt iaf.

Sedan så kom Caroline och Marcella förbi också. Har inte träffat Marcella sedan hon kommit hem från Dublin så d va jätte roligt =D
   Pratade med Angelica idag också. Hennes hund har fått två valpar så jag ska åka dit o kolla på sötnosarna på onsdag =P

Ciao!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0