Ettårsdag!

Idag firar jag och mitt körkort 1år tillsammans! Grattis oss! D har varit ett väldigt bra år och tack vare mitt körkort kan jag ta bilen vart jag vill (när jag får låna den) och jag kunde jobba på Telenor Xpress. Tack! Nu har vi bara ett år kvar tillsammans innan prövotiden är slut. Då kan vi ju bli av med körkortet utan att behöva göra om alla test igen.

Sedan så va d en som lånade min telefon på jobbet idag samtidigt som jag hjälpte en annan kund. Så när hon var färdig med den så tackade hon, la den på disken och gick. Sedan märkte jag att jag har fått tjugo kronor för "besäret"! Passade ju bra med tanke på¨att jag glömt min plånbok hemma och var sugen på en naturell cheesburgare =D

Nu ska jag iaf vara ledig två dagar + en sovmorgon! Ska bli så himmla skönt så att jag inte vet vad! Först ska jag sova i en miljon år, sedan ska jag gå upp o kanske dricka lite vatten och så o sedan sova lika mkt till. Efter d så ska jag hem till Angelica o kolla på hennes hunds valpar =) Sedan så ska jag förhoppningsvis baka lussebullar med mamma, gå prommenad, städa lite och slå in lite julklappar. Fest ska d ju också bli. Vi ska till Lipz som vanligt, haha. Ska bli as ql iaf att träffa alla gamla kopisar. En del har man ju knappt hunnit träffa sedan studenten..

Ne, nu börjar CSI igen!

Ciao!

//K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0