För trött, för sliten, förbrukad.

Idag var typ den seeegaste dagen i mitt liv! Var så himmla trött på jobbet hela tiden. Knäna försökte vika sej hela tiden så att jag skulle falla ihop på golvet och somna och jag ville bara börja gråta hela tiden, så trött var jag. Tur för alla att jag har sovmorgon imorn =)
    Idag var "tomten" och Tage, Etages maskot där och delade ut godis och kramar till barnen och Viktoria lr vad hon nu heter... Tror hon va med i Fame Factory på den tiden då d gick på tv..

Sen på kvällen kom min snälla mamma med mat och andra förnödligheter till mej =D Och Björn var med i parlamentet också! Skrattade som vanligt så att jag fick andnöd när d va "tips från coachen". Han e ju helt sjukt bra...! (Till skillnad från Babens program som nog är d sämsta jag sett?! Hellre att dom hade lagt in en väldigt lång reklampaus där ist om dom nu inte har ngt bättre att sända?!)

Andra saker som har hänt är också att Vikors gamla blogg har fått sej en dos av hjärt och lung räddning och lever nu igen. Ta en titt på den här.

Ne, funderar på om jag ska plocka upp i mitt rum lite fort så att jag kan lägga mej och kolla färdigt på scrubs snart.. =) Får nog bli så..

Ciao!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0