Iiiiiiiiiiih!

Har precis sökt jobb i Norge nu! Spännande. hahaha. (Eller aah, dom flesta som känner mej vet hur d brukar gå med alla mina planer...) Men men. Har sökt jobb som städare, då tjänar man tydligen bra och genom det företaget kommer jag få hjälp med allt som man behöver, dvs. norskt personnummer, bankkontakter mm. Annars så jobbar ju min moster på Visma som är ngt slags rekryteringsbolag där, så hon har ju massa kontakter också. 
   Enda problemet med detta är egentligen att jag kom på d nu, och vill åka nu, med jag har ju inte hunnit planera ngt för d som nu när jag vill ha en lägenhet så har jag ju inte så mycket pengar att lägga i depositionsavgift. Alla vill ju ha mellan 10 000- 18 000 typ, hm... går d bra med 3000?! känner jag då....! ....Fattar inte varför inte ngn bara kommer och ger mej en lägenhet? Konstigt!

Vill bara uppmärksamma att jag inte bloggat på ett par dagar och nu har jag gjort d två gånger idag!! WOW! Bra Kajsa!!

Åh, chattar med ngn kille som typ blev "kär" i mej när jag jobbade på Telenor Xpress och vi va i ngn stad.. Han kom typm till location hela tiden och sen fick han min msn för att han skulle kolla så att hans msn i mobilen fungerade. Lite genomskinligt tyckte jag och Elin... Han ska iaf också tydligen flyrtta till Norge..

Har värsta i-landsproblemet idag också. Min sänglampa gick nämligen precis sönder vilket innebär att jag inte kan läsa tyskungen ikväll?! Ahhhh! Vet inte vad ja ska göra? E d meningen att jag bara ska lägga mej och sova? Utan att få läsa till klockan tre på morgonen? Ska jag behöva vara pigg när jag vaknar?! Hemska tanke...

Ciao!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0