Monopol

YES!!! Krossade precis i monopol!! Hade ALLA gator med hotell på alla =D Vad roligt d e när d går så bra!! Haha.
    Har kollat vidare på lite lägenheter i Norge och så nu. Tur att jag har en moster som kan hjälpa mej så himmla mycket med allt!! Väldigt bra =)

Imorgon (om 6min...) så e d nyårsafton också. Vi ska fira hemma hos Caroline i hennes extremt nyinflyttade lägenhet. Hon flyttade in idag tror jag... Ska bli ql att se hur den ser ut! Blir nästan lite avundsjuk när folk har stora tvåor och betalar typ 4000 för dom medan alla lägenheter i Oslo kostar typ mellan 5500-6000 för 25kvm ... D e nästan så att man får vara glad om man får toalett/badrum och ett riktigt kök i lägenheten. Men jag ska inte klaga. D e ju inte som att jag är tvingad att flytta dit om jag inte vill. Jag har ju inte ens varken jobb eller lägenhet där än, även om d e på gång. Väldigt fort har d gått iaf. Har nästan precis bestämt mej för att detta e vad jag vill o jag och moster har planerat min flytt till 1 februari, d e iaf vad vi sattsar på eftersom att jag inte kommer ha något jobb från och med då eftersom att mitt jobb antagligen inte har någon lokal att vara i då. Men känner verkligen att jag vill prova på något nytt ny, testa vingarna lite lixom. Och i Oslo blir d perfekt. Hittar ju redan hyfsat bra, iaf i stan, eftersom att jag varit där så mycket när jag var yngre. Sen har jag ju både min moster min kusin och lite andra vänner till familjen där om d skulle hända något. Och mamma kan bara ta Säfflebussen när hon ska komma och hälsa på. Och får hon inte plats i min lilla lägenhet så kan hon ju alltid bo hos min moster. Fast d e klart att min lilla mamma får plats, men ifall bara =D
    Undrar bara hur d kommer bli med internet. Har inte lust att släpa med mej denna datorn och jag kommer ju inte ha råd att köpa min mack på ett tag. Inte direkt läge att lägga 12000kr på en dator när man ska flytta hemifrån.. Men jag hittar säkert ngt bra internet kaffé i värsta fall lr så får jag åka hem till moster =P hihi

Åh, orkar inte jobba imorgon! Vill inte. SS (stor suck) över d lixom!

Nepp, nu ska jag gå och plocka in monopolet. Sa jag förresten att jag krossade? För d gjorde jag!! image74Moahahahahahaha!





Nu har d hunnit bli Nyårsafton också!!

Gott Nytt År!!





//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0