Dagens fynd!

image14image15image18image17

Hade så tråkigt idag på jobbet så jag tog en runda i dom andra affärerna och hittade denna blommiga sjalen från Indiska, kunde först inte bestämma mej för om den var fin lr ful, den e ju ful-fin lixom =P Hittade denna fina klänning på GinaTricot också, gillar spec. den djupa ryggen med paljettbandet som håller ihp den där uppe.

Blev så glad när jag kom hem idag också, boken och dvd boxen jag beställt från CDON.com hade nämligen kommit! Hade beställt Olycksfågeln av Camilla Läckberg och Scrubs säsong 3 =) 

              
          

Och imorn är jag LEDIG!! Ska bli så himmla skönt med sovmorgon alltså! Men får inte sova för länge, jag hade nämligen tänkt att starta dagen med en morgonprommenad, frukost (för ovanlighetens skull), sen så hade jag tänkt att hinna med lite julklappsshopping också innan ja ska hem och göra mej iordning innan vi åker och kollar på Nightwish i Göteborg. Ska bli jätte roligt! Hoppas verkligen att dom spelar "Nemo", min favortitlåt! Om dom spelar "Wishmaster" och "I wish I had an angel" så vore d också toppen!! Den sångerskan som dom har nu är ju svensk också, d är lite roligt =)

Nepp. nu ska jag SOVA.. Ha d bra!

Ciao!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0