Ledig!

Att sova tills man vaknar, vilken underbar känlsa =) Idag har jag bara tagit det lungt, kollat på film, läst lite och gått en promenad. Såg Mr Brooks som handlar om en schizofren familjefar, utsedd till årets man, som är beroende av att mörda. Den var tyvärr inte alls så bra som jag hade trott faktiskt =(.
     Lite senare kom mamma förbi och lagade pannkakor som jag kan ta med mej till jobbet, väldigt gott =D 

Ne, nu ska jag gå o duscha och sen är d väl dags att ta o sova lite, måste ju ha krafter till morgondagen, planerar att krossa på jobbet då nämligen ;)

Ha d bra!

//K

"Let's dance in style, let's dance for a while
Heaven can wait we're only watching the skies
Hoping for the best, but expecting the worst
Are you gonna drop the bomb or not
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0