Mony mony mony!


image11

00:00 Kom lönen in på kontot =P Alltid lika trevligt! 
    Och det har verkligen märkts att det är löning idag. Hela veckan har det vart helt dött på jobbet men idag var det många som tog en tur ut för att shoppa. Själv fick jag ta mej en snabb, men mycket lykad runda på lunchen, fynden ser ni ovanför =) Ser kanske lite tråkigt ut när allt är i svart, men men. Skorna är ju i alla fall bara helt underbara i svart lack som matchar väskan väldigt bra. Toffsar behöver man ju altid, och eftersom att jag handlade för mer än 150:- på Glitter fick jag ju välja ett par örhängen också och jag föll genast för de mörk mörk grå, dom .är bara så snygga!!

Annars så har dagen varit rätt lugn, trotts att det va rätt mycket folk idag. Nej, nu börjar andra delen av Idol!

Ha d bra!

//K

Skor från scorett, toffsar, kuvertväska och örhängen från Glitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0