Cambridge testet...

Yes! Nu har jag äntligen tagit tag i mej själv och ringt till internationella skolan i Trollhättan så att dom ska maila mej rätt mailadress till Cambridge, mitt diplom i Certificate in Advanced English har ju på något mystiskt sätt förvunnit (!) så jag behöver ett nytt och det verkar ju inte vara några problem. Måste maila dem bara och det kommer att kosta ca 22-23 £ men bara provet kostade ju 1650kr så det är det ju verkligen värt!

Tack snälla moster som gav mej det provet i studentpresent!

Nu sitter jag fortfarande och väntar på att få veta om jag ska till Göteborg eller inte idag. Ringde till dom men hon satt i möte till 16.05. Har i alla fall bestämt att inte ta det första tåget utan får i så fall ta ett som går lite senare så får dom skjuta upp mötet lite. Det är väl det minsta dom kan göra när det är med så här kort varsel haha.

Nepp. Nu ska jag äta, korvstroganoff med råris igen!

Ciao!

//K.

Kommentarer
Postat av: hanna

Härlig inställning!!

Du verkar ha ett roligt jobb? :)
Ju för sig ska jag absolut inte klaga på mitt eget jobb, jag trivs otroligt bra. Men 45 år till känns ganska jobbigt. Vissa dagar.

2008-02-07 @ 15:42:39
URL: http://ladystardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0