Forever Eden

Yes! Jag som trodde att det inte gick idag. Zappade över till 3an för att kolla bara innan jag skulle lägga mej och då var det "when Forever Eden returns". Jag har alltså missat lite (bara för att jag kollade på Law and Order) Men ändå! Det är ju så himmla bra! Så sjukt mycket intriger =D Älskar det! haha. Så nu väntar jag bara på att det ska börja.. Sen ska jag sova.

CIao!

//K.

Ps. Det bästa med att kolla på TV såhär sent är att reklamen ofta verkar vara mycket kortare?! =D



Kommentarer
Postat av: celine

superfin blogg ;)
jag har en tävlin för dig
tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Fler kommentar fler chans:)
kram

2008-02-12 @ 02:59:48
URL: http://crazyfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0