Gekås, Ullared

I lördags åkte jag, mamma och Jessica till Gekås, Ullared. Eftersom att det var hyfsat fin väder och torrt ute så tog jag ett par platta vårskor =Dimage141 (Något som jag fick ångra när jag vi kom hem..!)

Påväg till Ullared skulle vi släppa av mammas kompis Annelie i Göteborg. Påvägen dit snöade det jätte mycket.

Framme i Ullared var det väldigt fint väder, men väldigt blåsigt. Så himmla skönt att se blå himmel och sol igen!

Även om det var väldigt många bilar på parkeringen så var det inte så fraligt trångt där inne. Skönt!
    Väl inne så blev jag plötsligt helt slut. Som tur var så kunde man köpa lite fika där inne! Dricka och bulle = min räddning! Hur kul skulle det varit att gå runt där hel orkeslös?!

Somvanligt hittade jag massa bra saker. Handlade för ca 650kr, nytt lägsta rekord!

Bilder på allt kommer snart, utom på jackan som jag (min mamma) hittade, för den kommer nu=D. Den ser inte alls lika fin ut på bilden som den är i verkligheten men men..
    Brukar aldrig köpa några kläder där direkt men denna jackan var jätte fin verkligen! Valde mella denna och en lika dan svart. Men eftersom typ alla jackor jag ahr är svarta så tog jag denna. Får väl färga den svart om jag ångrar mej.. Haha.

Iaf, på väg hem så blev det världens snöoväder! Alla körde i 30km/h på 90 vägen.. Tydligen hade det kommit 25 cm snö! Men den är typ borta nu som tur är =P Tycker att våren kan komma nu i stället! (Ja, ja vet att det bara är Februari!)

Ne, nu ska jag ta och börja ladda upp korten på "fynden"
så att jag kan visa dom ^^

Ciao!

//K:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0