GRATTIS MEJ SJÄLV!!!

GRATTIS MEJ SJÄLV PÅ 20ÅRS DAGEN!!!

Ja, nu va man 20 år då! Nice ^^ Har trillat in massa Grattis sms/samtal under morgonen här och i morse så kom pappa in med lite presenter och tårta på sängen =P Kaffe fick jag också, jag skulle börja dricka det på morgonen nu när jag är 20 sa han haha
   Efter det så var jag ute på en långprommenad med Emmelie och nu har jag ganska precis kommit upp ur badet. Ska börja göra mej i ordning för dagen lite. Ska ju till Systembolaget och "utöva min nya makt" och sedan ska jag till mamma och baka kanelbullar (blev så sugen på det när jag såg en reklam om det på tvn, ni vet den där felixreklamen när dom är i USA?) efter det ska vi ha middag och fira mej lite grann och sen ska jag, Angelica och Viktor gå på bio. Blir antagligen National Treasure 2, har fått gå med på att se den.... Men det "riktiga" firandet blir ju på torsdag och lördag. På torsdag ska vi nämligen till lippan och på lördag är det "vuxenkalas" (jag är ju också "vuxen" nu?!) 

Ne, nu måste jag göra mej i ordning så att jag kommer iväg någon gång! Ska jag gå till systembolaget i Vänersborg eller i Trollhättan?! Hm... Blir nog Trollhättan.. Jag FÅR ju nämligen handla där nu ^^

Pussar på er alla på min födelsedag!

//K.

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis på 20 årsdagen

2008-02-19 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0