Hellu!

Shit vad trött jag var imorse! Som till 14.20 typ!! Helt crazy! Haha. Vaknade dock några ggr innan av att jag var så himmla törstig bara. Annars mådde jag bra, slutade ju dricka innan 23.00 tror jag, tog bara en drink inne på Lipz så det kändes väldigt bra faktiskt!
    Hade en jätte konstig dröm i natt också. Var helt förvirrad när jag vaknade!

Igår förfestade vi ju hos Caroline. Det var jag, Caroline, Viktor, Maria och Viktors kompis Frida som jag kom väldigt bra överens med =D

Nu sitter jag och kollar på mitt älskade Forever Eden och äter Ben & Jerrys Caramel Chew Chew. Så gott! =P
Blåste föresten storm och regnade is när jag var och handlade förrut också. TREVLIGT!!


Ska försöka vända tillbaka dygnet lite ikväll också. Får se hur det går. Imorgon så ska vi ju i alla fall fira mej =D Ska bli trevligt..
image169
Idag åkte ju min VBK Viktor hem till Sthlm också.. =( Så sjukt tråkig!!!

Nu ska jag fortsätta kolla på FE.

Ciao!
//K.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0