I väntans tider..

Pratade nyss med hon på manpower. Tydligen hade hon försökt nå mej på min mobil tidigare och lämnat ett medelande, men jag hade inte fått något? Åh, denna mobilen säger jag bara!

Ja ja, som tur var så kontakdade jag henne själv angående ett jobb vi har pratat om så nu sitter jag och väntar på att få veta om jag ska på "intervjuv för intervju" idag eller imorgon. Om det är idag så blir det välgigt tight känner jag nu när jag har kollat lite tåg tider. Hoppas att det blir imorgon! Jag och mamma skulle ju baka idag också annars...  Men men, det är väl sånnt man får stå ut med haha. Känns lite jobbigt bara, om det blir idag måste jag verkligen slänga mej iväg och jag som inte ens har gjort mej i ordning än! (Ja jag vet att klockan redan är 13.41 men jag var ju uppe och kollade på Forever Eden i natt/morse, det var jätte bra ^^ hoppas det går i natt med!)
    Ja ja, nu är ju diemmat om jag ska ta på mej vanliga kläder i fall interjuven blir idag, eller myskläder om jag ska baka med mamma? Skulle behöva veta nu tack! 

Kan ju i alla fall börja sminka mej så länge =P

Ciao!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0