Kvantum.

Sådär. Då har jag varit och handlat =D Blev Brämhults apelsinjuice (den känns så himmla fräsch) , lite naturgodis frukt mm. Köpte kaviar också. Eftersom att jag bara gillar det ibland så tänkte jag köpa Kalles kaviar orginal - inga konstigheter liksom. Men tydligen finns det någon Kaller kaviar gold(?) också. Den skulle tydligen ha extra fin rökt kaviar eller något =S Men den vågade jag inte prova! Det känns som om den skulle vara mer som rom?! Sånnt gillar vi inte! Haha. 
   Köpte en spännande havregrynsgröt också! (Hur spännande kan gröt bli?) Den hade i alla fall någon blandning av olika sädeslag som inet valig gröt har.. Förpackningen var ju fin i alla fall så vi får se hur det blir =D
  
Hann nästan hem till CSI också! Tur det =D

Nu ska jag mest ta det lugn. Städa lite i mitt rum kanske.. Har ju inte gjort det än. Det tar ju bara några minuter men det är ju så tråkigt! =(

Inget Forever Eden är det i natt heller... =( Ibland är livet hårt..... Hihi

Ciao!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0