Ny design =P

Då var det dags för nu design - igen! Får se hur länge jag har kvar denna designen nu.. Hade ju itne varit helt fel att ha en lite bättre kamera bara så att man kunde ta lite bättre bilder =S Tyvärr är ju den jag ahr helt "kaputt" så jag får förlita mej på de 2mp i min mobil. Inte så bra =(

Annars så sitter jag och väntar på att reklam, nyheter, reklam ska ta slut på tv4. Fattar inte varför jag kollar på den kanalen vid den här tiden idag. Brukar aldrig göra der eftersom att man får sitta så här länge och vänta. Så otroligt onödigt. Förstår inte varför dom gör så? Ingen annan kanal förstör ju så för sina tittare?! Usch.
   Jaha, nu är det visst vädret också. Suck!

Ciao!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0