Oj oj - Som Whalén säger

Oj oj (som Whalén säger)!
Har precis varit och skjutsat mamma till hennes jobb, eller, just på detta sället brukar hon bara rycka in på ibland när det behövs tror jag. Tydligen var det någon av de boende där som var orolig ock så av sej. så den nya tjejen som jobbade hade blivit lite rädd och så så jag fick köra dit mamma. Tydligen har dom någon larmknapp till polisen också som hon hade tryckt på men som inte fungerade. Men hon hade ringt i stället så efter att jag ahde släppt av mamma så mötte jag dom. Så det blev nog bra nu tillslut.

Efter det så körde jag lite rally i (det trånga tänkte jag skriva först) parkeringshuset. Om någon säger att dom kört i ett trångt parkeringshus så har dom inte varit i parkeringshuset på Scandic i Linköping, det är trångt! Man måste typ "krocka" sej ut och får ha pauser för att inte få kramp i vaden, gäller att planera med andra ord!
   Sedan så träfafde jag Jenni. Hon var lite rund om fötterna så att säga men det var hur som helst jätte roligt att se henne igen! Hon skulle ringa imorgon efter att hon nyktrat till lite så ska vi gå till strandgatan och ta en fika. Mysigt ^^ Hon har ju tagit ut tandställningen nu också. Så fint säger jag bara! Verkligen värt mödan (säger jag som aldrig haft tandställning) haha.

Nu ska jag bara sitta och vänta på att mamma ringer så jag kan åka och hämta henne och på Forever Eden.

Ciao!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0