Pinsamt?

Gissa om chokladtårtorna blev bra eller?! Jätte bra belv dom! Har dock inte smakat än men vet sen innan att den smakar gudomligt! Jag ska ta med den till mamma imorn och bjuda henne på den. Det är ju trots allt alla hjärtans dag då =D
    Senare vid 19.00 så ska vi ta bilen och åka iväg till Karlstad och hällsa på min kusin med familj. Dom har ju fått en dotter för inte så längesedan så det ska bli riktigt roligt! Har en jätte söt barnmatskål som hon ska få.

Nu sitter jag mest och kollar på CSI lite grann samtidigt som jag kollar runt lite på internet =D

Just det! Fick sms idag också från någon kille somjag tydligen träffat när vi var ute och festade! Problemet är bara tt jag inte kommer ihåg vem det är? Haha. Lite smått pinsamt!

Ne, tillbaka till CSI!

Ciao!

//K.

Nu hände det igen när jag skulle posta inlägget! Som tur var kunde jag kopiera det så att jag salpp skriva om men ändå! Jävligt irriterande faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0