Se vilket fint kort som låg i brevlådan idag! :) Det kommer från

Bild001.jpg
Se vilket fint kort som låg i brevlådan idag! :) Det kommer från min bästa vän Emmelie. Nu har vi varit "bästisar" som man kallade det när man var liten i typ 20år. Det är många minnen det och ännu fler ska det bli :) Hon är verkligen världens bästa! Nu är jag på väg till Trollhättan. Missade bussen för att jag aldrig fick komma över vägen och för att det var så kö till bankotaten men det kommer nog en till snart. Tur att jag i alla fall får vänta i fint väder så att jag slipper frysa ^^ Ciao! //K.

Kommentarer
Postat av: Wiktor

Öhh, vi är ju så inte kompisar längre. Hur kan du svika såhär? Kalla emmelie för din bästa kompis när vi bestämt att vi är VBK? BETRAIL!!!

2008-02-20 @ 12:38:19
URL: http://wiktor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0