Spänningen stiger!

Seriöst! Hur spännande slutade inte Forever Eden inatt då?! Helt sjukt!! Det har nu kommit till att vissa deltagare sammlar ihop pengar till en muta till någon av två personer för att få Brook att få stanna kvar! Helt crazy! Mutan är liksom på 10 000$ Längtar så till imorgon natt då nästa avsnitt är! Hoppas bara att jag kan se det, är ju i Karlstad då... Kanske kan spela in det på något sätt? Jag vet inte... Kan ju i alla fall inte missa det!

Ne, nu måste jag gå och lägga mej!

Ciao!

//K.

PS. Det har hänt något konstigt med tårtan!! Glasyren har typ skärt sej eller något tror jag?! Men men, får väl kasta på lite florsocker när jag kommer fram så att det inte syns haha. Typiskt mej =P GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0