Sug efter Coca cola light?

Pratade preics med Emmelie. Vi ska gå och handla på Kvantum snart.. Jag ska panta massa flaskor så att jag blir av med dom sen får vi väl se vad som ska inhandlas.. Måste köpa ägg och kaviar i alla fall tror jag. Sedan är jag så otroligt sugen på Coca cola light! Fråga mej inte varför. Brukar inte dricka det... Dricker jag dricka så brukar jag alltid ta Pepsi (för det är ju så stor skillnad! Jo, jag tycker faktiskt att det är det!) 
    Men cola, på en måndag?! Hm.. Får ta och fundera på det.. Haha

Ne, nu ska jag nog bege mej ut på en prommenad tror jag. Möta upp Emmlie kanske. Sedan hem till mej och hämta flaskorna (har inte lust att gå runt och släpa på dom för mycket!)

Ciao!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0