Today.

Nu är jag hemma igen =D
image145
Mamma körde hem mej för en stund sedan så nu sitter jag och väntar på att Titanic ska börja!
Inför kvällen så har jag varit på Video mix och köpt lte godis och så klar B&J glass, blev Cerry garcia denna gången. Eftersom att jag inte har provat den innan så köpte jag en liten haha. Men det ska bli spännande, den lär ju smaka bättre än cookie dough i alla fall!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Hade så ont i magen och i huvudet hela eftermiddagen så jag orkade inte hitta på något direkt =S Men nu ska jag i alla fall äta lite av mammas chiliconcarne =P 
 
Igår satt vi även uppe och skrev inbjudningar till mitt 20år kalas =D Ska bli så skönt att äntligen vara 20. 19 är ju en sån onödig mellan ålder! Sen trodde jag också att jag och lite kompisar skulle kunna gå och se Adam Tensta nu när han kommer till Trollhättan. Han ska nämligne vara på Lipz den 23/2 (lördag) och då trodde jag att det var 20 som åldersgräns. "Vad bra, då hinner jag ju fylla år innan" tänkte jag. Synd bara att åldersgränsen visst är 22 då! Nödvändigt värre!..

Ja ja, så är livet ibland. Men vi lär väl hitta på något annat skoj i stället haha!

Ciao!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0