3/1 2008

Då var d nytt år nu. Nyårsafton blev väl sådärlyckad =S Vi va i Carolines nya lägenhet, den va jätte fin =D Men jag var helt slut så jag åkte hem vid 21.00 redan. Väl hemma så åt jag lite kvällsmat och gick och la mej o kollade på "sjön", typ sämsta filmen... Tänkte att jag iaf skulle vara vaken klockan tilv så att jag var beredd när d gick över till nytt år, kollade på klockan: 00.05. Bra Kajsa! Bra start på d nya året!! Inte. Suck. Sen sov jag till 15.50 haha, så skönt verkligen.

2007 då. Shit vad d året gick fort ändå.
Jag fyllde 19,
åkte till Turkiet - Marmaris med Viktor och Caroline (lätt bästa veckan i mitt liv)! Faan vad jag saknar d, d e helt sjukt. Man måste typ förtränga att d ens har hänt så att man kan gå vidare känn d som.
   Sedan så tog vi studenten, as ql d också. Vi hade bålrundor, finaste balen då alla va skit snygga, festade på Sweet med skitkallt dopp vid skräckland som efterfest, åkte runt o skrek om hur bra vi va. Våran klass körde på hipp hipp tema o skrek "åhhh sopa" till några som stod och sopade utefter vägen. Minnesvärt. Marsherade in till plantaget och åkte sedan segerrunda i caben =P hade middagsfirade med släktingarna, förfest hos Marcella, fest på Sweet, efterfest i utepolen på badhuset och efter efterfest hos mej =D
   Efter studenten fick jag mitt första heltidsjobb på Telenor Xpress(L). Gud va skönt d va att slippa jobba med TM efter 1,5 år! Tiden på Telenor va skit bra. Folket som man jobbade med var så sjuk grymma! SAn rockade och allt var toppen. Förutom äckel lagerlådorna och om man jobbade sj.. Men så skönt att få resa runt i hela Sverige och träffa så mycket härliga människor.
   Sedan gick jag direkt till nästa heltidsjobb på Telekiosken där jag jobbar nu. Inte lika roligt och absolut inte lika organiserat som Telenor. 
   Att lilla Vendlea, mitt kusinbarn kommit till värden måste också nämnas! Sååå söt!
Just d, fick ju mitt Certificate in Advaced  English också! Heja mej!! (Tvärr har diplomet försvunnit?! Hoppas man kan ringa o få ett nytt? Annars så va d ju 1650 åt helvete lixom, måste fixa detta!)

Hm.. Undrar vad som stundar inför 2008 nu då? Jag kommer ju iaf att fylla 20 (peppar peppar...) Undrar om mina planer om flytten till Norge kommer gå igenom? Hoppas verkligen d! Har sökt en tjänst som marknadskonsulent som jag så "in i bomben" gärna vill ha! Men känner att jag kanske inte riktigt har råd att flytta dit riktigt än som om jag inte får d kommer jagg att stanna i Sverige ett litet tag till och jobba ihop lite mer pengar. Om jag inte vinner på lotto förståss! Fast jag spelar ju aldrig? Hm.. Tål att tänkas på!


Idag har jag iaf gjort världens grymmaste spenatsoppa med ägg till för er som undrar! Ägde gjorde den =D





Ne, nu ska jag gå och göra lite nytta tror jag!

Ciao!

//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0