Arn - Tempelriddaren


Kom precis hem från bion.. Var ju och såh Arn - Tempelriddaren. Jätte bra var den faktiskt! =D Men jag trodde/hoppades att den skulle ha ett lite annorlunda slut än vad den hade. Men jag undrar om det inte kommer en till film om Arn efter denna? Det är vl fyra böcker som han har skrivit och tre av dom handlar väl om Arn och den sista om Magnus tror jag? Jag är faktiskt inte så insatt. Var typ om när jag och lite kompisar var och kollade på "Sagan om ringen - Brödraskapet". När filmen var slut så utbrast jag "men, så här kan det ju inte sluta! Man fick ju aldrig veta hur det gick med ringen nu!" Alla suckade och fick förklara för mej att det skulle komma två filmer till, med ett års mellanrum var! Haha.

Nu har jag bjudit på min tågbiljett också =D 105kr, än så länge i alla fall. Vi får väl se. Har lagt ett högre maxbud så det kanske höjs under natten. Vad vet jag?!

Nej, nu måste jag börja förbereda lite inför imorn. Min mamma kommer ju med min tvätt på morgonen så jag måste tänka ut vad jag ska packa ner sen också! Snäll mamma jag har va?!

Ciao!

//K.

Ps. Har ju ingen bärbar dator än så jag tänkte kolla in hur man smsbloggar inför imorn också!

Kommentarer
Postat av: Emilix

Jag håller med dig! Arn var grym!!! :) Filen nu ä rju baserad på de 2 första böckerna, sen ska det väl komma en film till...

En klockren historia filmmässigt =)

2008-01-24 @ 00:42:48
URL: http://emilix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0