Dagens i-lands produkt!

Idag skulle jag laga soppa. I soppan skulle jag har ärtor. Därför hade jag köpt frysta ärtor från Felix här om dagen. Och idag när jag skulle öppna påsen funderade jag på hur jag skulle göra med den sedan. Jag behövde ju bara lite ärtor. Skulle jag klippa ett litet hål och trycka ut alla ärtor ur d? Eller ett stort? Skulle jag försöka snurra påsen sedan för att försöka hålla ihop den i frysen? Då såg jag d! Vid den sträckade kanten där d e meningen att kam ska klippa stog d "nu med zip"! D går nämligen att stänga precis som en tuggummipåse =D Så himmla praktiskt. nu kan man bara slänga in påsen ifrysen lite snyggt utan att behöva oroa sej för att alla ärtor ska fara ut över hela golvet! TACK!

Idag när jag gick ut för min, hör och häpna, morgonprommenad så va d jätte fint väder ute! Så glad man blir =D Solen sken och marken var hyfsat torr! Synd att d inte höll i sej hela dagen bara =S

Var inte på Adecco idag, var dock i Trollhättan med Angelica, men vi gick aldrig dit. Nu har jag iaf registrerat mitt CV o fyllt i massa saker p¨å deras hemsida. Men ska iaf åka dit ngn annan dag tror jag.
 
Ciao!

//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0