Fyndat

Har precis kommit hem från våran runda på stan. äldigt trevligt var det och vi har fyndat en hel del saker Jag köpte ett jätte fint svart långt halsband från friis o co., ett par "gubb" solglasögon, en skit snygg väska på bianco, ett halsband på H&M, strumbyxor ochhår nålar. Bilder på alla fynd kommer förhoppningsvis senare. 
   Funderar på att gå och klippa mej imorn också. Dom hade drop in för 190kr på souk! Så perfekt.

Just nu sitter vi och försöker bestäma oss för om vi ska gå ut ikväll eller inte. Det går inte så bra. Det äna vi säger hela tiden är "men hur känner du?" ""jag vet inte, hur känner du nu?". Det går inte framåt någonting..
   Vi har ju blit så jävla torra så det är helt sjukt! Förrut gick vi ut hela tiden och man orkade hur mycket som helst. Nu har man blitt så himla beväm av sej och ser bara alla problem med att gå ut. "Åh, det är så kallt ute", "jag är så trött", "hur ska vi ta oss dit/hem då?" osv.  Det är ju nu som vi behöver våran älskade Maria! Hon är jämt så glad, positiv och engagernade! Hon ser inga problem, bara möjligheter! Synd att hon inte kunde åka med till Sthlm denna gången =(

Jag är verkligen helt slut nu. Viktor försökte tvinga mej att springa enr till Käppis och lämna tillbaka filmerna som vi har hyrt. Dom skulle vara inne klockan 18.00 men vi glömde visst bort dom. Nu stänger dom om 2 min också.

Nu ska vi i alla fall försöka samla lite kraft och göra SM med FK (stuvade makaroner med falukorv)

Ciao!

//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0