God...middag!

God morgon!.. Eller, middag är det visst!

Har inte hunnit med något viktigt på min "att göra lista" än.. Har inte ens ätit frukost än. Är väl lika bra att äta middag direkt kanske.. Stuvade makaroner och falukorv! =D

Sen ska jag hur som helst ta tag i mitt liv lite grann. Gå prommenad och nog köpa vaniljpuddig att ta med till Stockholm så Viktor får smaka på guldet, städa upp lite hemma och träffa Angelica och Marcella innan bion, måste boka biljetter bara! Vart vill man sitta egentligen. Det finns platsr i mitten (fattar inte varför dom som har bokat in har valit att sitta där redan?!) men på vilken rad vill man sitta?! Kommer inte ihåg det ju.. =S

Just det. Manpower ringde och störde min sömn i morse också. Dom vill tydligen att jag ska jobba i Göteborg och sälja annonsplatser till företag. Vet inte riktigt vad jag känner inför det, men man får ju fast lön i alla fall =) Ska hur som helst åka dit på tisdag och kolla på lite olika jobb och göra ett utåtgående test(?) Ja, ja. Det blir säkert bra i alla fall.

Nu ska jag äta! Är hur hungrig som helst!

Ciao!

//K.

Kommentarer
Postat av: elaine

(svar)
jaaa visst gör det?! :)
Är du nyfiken kan du kolla in denna länk, där har jag knäppt kort på hur det ser ut :)
http://elaine.blogg.se/1200336769_nyfiken.html#comment

2008-01-23 @ 15:32:37
URL: http://elaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0