Hej mitt vinterland!

Nu är du här!
Har snöat massa ute. Vitt vitt överallt. Jätte fint e d =D Synd bara att d e så halkigt ute. Halkade innan jag ens hade hunnit ut från vår gård imorse och sedan när jag gick av bussen påväg hem. Jag tror att d såg ut så som d gör i tecknad filmer när personer halkar. När benen lixom flyger fram och tillbaka jätte fort innan personen rammlar. D image75var precis så d kändes iaf. 

   
Har pratat med pappa också. Han skulle åka till landet och hämta våra skidor så att vi kan passa på att åka lite i veckan =P Ska bli jätte roligt =D Hoppas bara att snön inte hinner försvinna. Vore precis min "tur".







Kollade på Victoria secret fashion show förrut också, jätte bra va d =D

Nej, nu e reklamen slut! Måste dra.


Ciao!

//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0