Många lyckliga år...!

Hurra hurra hurra hurra!

Var på 80års kalas idag. Vi var på Odd Fellows (som är någon slags förening som stödjer många bra saker). Där blev det välkomst drink, mat och tårta.
    Det som är speciellt på sånna här kalas där den som firas är äldre är hur man sjunger "Ja må han leva" sången. Man sjunger nämligen inte "ja visst ska han leva ut i hundrade år", utan man sjunger "ja visst ska han leva många lyckliga år". Känns väl lite bättre kanske när man är så gammal.
    Tänk när jag är så gammal. Jag som redan började få ålderskris när jag fyllde 19?!

Annars var d väldigt lagom långt kalas. Trevligt att träffa den sidan av släkten också =D Vi sjöng och hurrade massa gånger. En del höl tal och/eller sjöng. Dock inte jag. Och tur va väl d, att jag inte sjöng iaf. Haha.

Idag har jag mailat facket också. Är inte medlem, har bara inte blitt  så. Men jag stör mej över hur dom gjorde på mitt jobb! Så nu har jag frågat om man verkligen får göra så?! Svaret på d kommer innom tre dagar iaf, då ska vi allt se! Moahaha (<- Hoppas jag?)

Imorn ska jag och Angelica till Adecco också. Hon vill också ha nytt jobb.

Ciao!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0