Men!?

Jahapp. Här sitter man då. Nyvaken och nysminkad efter ca en timmes sömn.

Har varit så stressad i natt över att jag skulle gå upp så tidigt idag. Från ca14.00 och sovmorgon  till 06.00.. Har bara legat och vritt mej hela natten av att jag varit stressad och orolig och hela tiden tänkt över min tidsplanering, Så nu sitter jag här vid datorn och kollar på min mail från tradera "ditt bud är inte ett vinnande bud" Nehe?! Har jag gått upp och sminkat mej helt i onödan nu? Kunde jag fått sovmorgon lite grann i alla fall? Suck. Borde väl anat dettta eftersom att sminket blev så bra för en gång skull.. Nästa biljett går inte förens 13.42 från Göteborg. Sluttiden är om ca.50 minuter. Vet ju inte om jag vågar gå och lägga mej igen innan nu? Tänk om någon bjuder över i sista sekunden? Då kommer jag fan aldrig komma till stockholm!

Jaja. går väl kanske och lägger mej igen då.. Kanske om jag ligger blick stilla på rygg med huvudet på kudden så kommer håret och sminket vara fint när jag vaknar? Haha. Säkert Kajsa!!!

Gud så depri...!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0