Shit, shit, shit!

På väg till Lidingöbanan förrut så märkte jag att jag hade glömt mobilen på soffan. Mobilen med min kod till min förbetalda biljett, mobilen med min musik på, mobilen - min kontakt med omvärlden! Shit! Så hårt var det. Jag hade ju redan kastat in nycklarna genom brevlådan också och Viktor jobbade. Så vad skulle jag göra?!
    Gissa om jag kände mej hånad när jag läste mitt horoskåp i Metro och det stog "Något tycks ha gett - eller kunna ge - dig vissa oväntade fördelar, och avundsjuka tonar fram i tecknet."  Va?

Men det har löst sej i alla fall som tur är! =D Nu sitter jag på Centralen vid en dator, I love you Sidewalk Express internet points! Vore det inte för dessa gudasända datorer så vet jag inte  vad jag skulle gjort. Eller jo, men det hade vart krångligt och dyrt - inte en bra kombination.. 

Nu har jag min biljett i alla fall och har till och med haft tid att gå och kolla på väskor (mitt livs kärlekar) köpa en pocket bok (jag hatar poketböcker men vad gör man när den man har tagit med sej suger?) OCH dom har COFFEE CUP här. Det enda rätta och sanna kaffestället. Är det några i hela världen som vet hur man gör fulländat kaffe så är det dom! Jag ska köpa en grande VL (Vanilla Latte) att ha på tåget.. Det vattnas i munnen när jag tänker på det! Längtar så efter den! =D

Så livet är tydligen inte så hårt idag trotts allt. Kommer dock vara jobbigt att vara mobillös ett par dagar nu, men jag antar att det kommer att göra att jag uppskattar den så mycket mer när jag får tillbaka den?!

Boken jag köpte förresten heter El Chocho och verkar jätte bra! På vägen till Stockholm var det en som satt bredvid mej och läste den nämligen och han var helt uppslukade av den! Den handlar tydligen om en Svensk(?) som sitter i ett fängelse i Bolivia och det är en sann berättelse tror jag. Helt i min smak tror jag =D

Ne, nu är det väl bäst att jag går så jag inte missar tåget nu. Hade ju varit typiskt..

Ciao!

//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0