Singing bee

image112


Satt och kollade på Singing bee för första gången precis. Rätt så kul faktiskt. Hejade lite på den blonda killen. Han klarade ju inte sin första låt som var Thomas Ledin - Du ska veta att jag saknar dej. När bandet slutade spela/sjunga så sjöng han typ "och denna låten kan jag inte". Min första tanke var att han bara sjöng så för han tyckte att ded va pinsamt att han egentligen kan den. Men så var det säkert inte såklart.
    Sen vann han ju iaf! Så roligt =P
  
  En annan kille som också va med va jätte lik en kille som jag träffade på ett tåg mellan Malmö - Götegorg. Detta var på den tiden då jag jobbade på Telenor Xpress. Det var jätte roligt för han satt och pratade i mobilen först med någon kompis om att han hade fått värsta jobb erbjudandet där han hade kunnat tjäna jätte mycket pengar. Sen efter en liten stund så frågade han om jag jobbade på Telenor, (Jag satt i mina jobb kläder eftersom att jag hade åkt direkt från location till tåget), Och då kom det fram att det var på Telenor Xpress han skulle ha jobbat. Det föll på att han inte hade körkort vilket verkligen är ett stort måste där eftersom att man jobbar i hela Sverige och man kör hur mkt bil som helst! Och långt kan det också vara att köra så båda måste ju ha körkort så att man kan bytas av. Synd för honom för det är ett så sjukt sjukt roligt jobb, även om det är väldigt krävande. Shit vad jag saknar det ibland! Alla sjukt sköna människor, säljet, festerna, SAn, resandet, Ibis, människorna man träffade, lr a.. iaf en del av människorna man träffade. Saknar tiden i Örnsköldsvik också... Mycket att sakna..

Nej, nu blev jag ju helt sentimental! Nu får inlägget vara slut faktiskt!

Ciao!

//K.

Ps. Varför har dom skrivit SiNGING BEE?! Är det ngt jag stör mej på så är det när folk skriver med versaler, förut i:et som tydligen alltid ska vara litet?! Varför? D ser ju bara ut som om det är ett litet barn som skrivit det som inte har hunnit lära sej skillnaden än.. Eller en 14is förståss, dom gör ju sånnt! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0