Spänningen stiger..!

Har ju berättat om att jag vill flytta till Oslo. hade ju planerat att jobba hemma ett tag för att spara ihop lite pengar till depositionsavgift mm. så att jag hade en bra grund att stå på sedan.
    Men nu har jag hittat en perfekt lägenhet som var väldigt "billig" jämfört med dom andra lägenheterna som min moster ska åka och kolla på ikväll. Då återstår ju bara det "lilla" problemet att jag måste ha ett jobb där nu eftersom att lägenheten är ledig nästan direkt. Jag kommer ha pengar till första hyra + till mat men frågan är om jag kommer att ha det till andra? Hm.. Gud vad jobbigt det känns! Om jag väntar så kommer jag ju hinna spara ihop lite mer pengar men då kommer jag kanske få lägga säkert iaf 1500 mer i hyra varje månad. Gud. Jag blir så nervös att jag inte vet vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0