Suck!

Åhh! E så himmla trött nu så d finns inte! Sitter o väntar på att d ska bli min tur att diska (hjälper Emmelie lite grann..) Lr a, tur o tur, snarare att d ska bli min olycka lixom. Jag hatar att diska. Tänk om man hade tyckt att sånnt va roligt.. Fatta vad mycket extra ql man skulle ha i livet då.. D e ngt att tänka på faktiskt..

Kommer antagligen att skjuta upp Norge flytten också. känner att jag behöver lite mer pengar innan jag flyttar.. Men ville ha d där jobbet som marknadskonsult så mkt! Får jag d kanske jag försöker lösa d iaf. jag vet inte. Känns lite farligt att skjuta upp d också. När jag väl har bestämt mej för ngt så vill jag att d ska hända direkt, på en gång! Jag vill ju inte gå här och vänta. Tänk om jag hinner tröttna? Så åker jag aldrig. Usch.

Har inte lust att jobba heller, Alla erbjudanen suger verkligen och jag vet inte ens vad jag har för lönesystem nu?! Ahh...!

Åh, nu e d jag som ska diska också..

Farväl kamrater.

//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0