Sushi!

Blir så trött på att det inte fungerar att mmsblogga! Men nu är det ju i alla fall Law and Order SPV på tv. Katten har image119sprungit om kring som en tok och velat gå ut hela tiden. När hon inte fick det så gick hon och la sej i påsen ett tag(!) Men nu ligger hon här vid mina fötter igen.


 
image121




Har nu smakat på sushi också för andra gången idag och i mitt liv. Denna gången har jag faktiskt ätit lite ris med alger eller vad det ör runt om, en pytte liten bit lax och lite gurka! Så stolt är jag nu!



Längtar till imorn, men det kommer att bli jobbigt att gå upp så "rakarns" tidigt bara..!

Ja ja.. Vi får väl se om det blir någon mmsblogging imorn. Jag kanske har hunnit lära mej trots allt!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0