Tack MQ!

381451-110Satt och gick igenom lite post nyss. Lite roliga samker för en gångs skull. Hade
tillexempel fått ett brev om att jag får gratis tandvård i två år till! =P Hur bra som helst ju!
    Hade fått ett välkomstbrev från MQ också, blev medlem hos dom i höstas. Dom hade tydligen haft lite problem och eftersom att det hade tagit sådan tid att skicka brevet till mej så fick jag en värdecheck på 100kr ist för 50kr =) Jätte glad belv jag. Jag hade till och med glömt bort att jag skulle fått 50kr. Sånna överraskningar är alltid välkommna =D

Hittade världens finaste jeansklänning på Veromoda idag också. Funderar på att köpa den nu när lönen kommer. Men jag vet inte, har inte provat den än...  Kommer ju så mycket fina kläder nu till våren!

Nu ska jag lägga mej o kolla på en film som precis började på 3an. Den verkar vara har töntig som helst, men nästan allt är ju bättre än Jay Lenno!

//K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0