Vånda.

Sitter och våndas över att jag måste gå och lämna tillbaka min och Angelicas hyrfilm snart. Egentligen måste jag inte lämna tillbaka den förens på... på... hm.. fredag? Kanske.. Suck. Lika bra att det blir gjort direkt egentligen. Man vill ju inte behöva betala "förseningsavgift" som gubben i Telia reklamen! haha. 

Känner verkligen att jag slösar bort denna dagen.. har verkligen inte gjort ngt! Så depri blir jag när jag tänker på d =( 

   Men imorgon ska i alla fall jag, Angelica och Marcella gå och kolla på Arn. Undrar om den är bra? Fanns hur som helst inga andra filmer att välja mellan typ. Går ju bara dåliga filmer i den här så kallade "staden". Tur att jag snart ska åka till den riktiga stan! ITH ska det bli!!

Ciao!
//K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0